Pages

RSS Feed

Tuesday, March 16, 2010

female or male

cuba teka ni nyamuk male ke female?


"vector bagi plasmodium?"

"female anopheles la..."

"tau kenapa female yang hisap darah??"

"sebab male hisap juice"aku dah start gelak.....advanced giler nyamuk dia hisap juice..

"ye la,cikgu aku yang kate gitu"

ok2

"tadi cikgu aku kate male tu vegeterian la weh"aku pulak sambung sambil gelak....

hisap juice ke vegetarian ke same je..memang la male mosquito tak hisap darah....

tapi soalan.....

sebab pe female yang hisap darah bukan male?

"aku tau!!!sebab dia banyak hilang darah banding ngan male"
hahahaha..gelak lagi..tak tahan weh..ada ke nyamuk pun tuutttt..hahaha..

sorry ek kawan..tergelakkan kamu....tak sengaja..hihihihihih..

tak tau apa motif entry kali nih..actually tengah revise apa yang blaja kat kelas tadi..tentang parasit yang bawa kepada malaria......and then teringat peristiwa itu..hehheheheh...

pesanan untuk diri sendiri,
study rajin-rajin ye!!!result mid term kamu tak boleh tahan.....

0 comments: