Pages

RSS Feed

Wednesday, June 23, 2010

parasitku:::

"what are helminths causing lymphadenopathy?"

pikir nabilah,pikir...
alahai,nape tak kuar-kuar dalam kepala otak nih??
cuak2...
soalan first ni..
jangan la bagi bad impression kat doc..huhu

"wucheria bancrofti?" ni jer yg terlintas.hoho

"yes...good!!!"

aik dokter,takkan saya jawab satu pun dokter say gud...huhu..
papepun time kaseh dokter...
at least even saya tak boleh jawab soalan dokter pon,saya rasa lega sebab dokter baik hati..siap tawarkan saya kopi lagi~
saya yang taktau asal kopi turkish walaupun dah pernah pergi turkey pun jadi tau~
harap-harap markah dokter bagi pun baik comey2..ameen..
dan harap dokter subject lain pon baik-baik..ameen

syukur alhamdullillah atas kemudahan yang Allah berikan....

next-oral pharma~

0 comments: