Pages

RSS Feed

Monday, January 11, 2010

saya sayang mereka....


saya sayang ahli beit saya.....



Alia
munirah
che
fatihah
syahidah



aku sayang dgn korang semua...
banyak kenangan aku kumpul bersama korang kat sini...
kadang-kadang manis...
kadang-kadang pahit...
yang manis kita jadikan kenangan....
yang pahit plak kita tambah gula..biar jd manis.....
kita jadi kan iktibar untuk masa depan
biasa la.....asam garam kehidupan.....
hidup ni tak best jugak kalau asyik yg manis jer...
nanti bila kita semua dah kerja,dah ada keluarga sendiri, kenangan ni la yang akan kita kenang selalu bila kita rindu....

salam imtihan....
do the best........
(aku tau korang sume rajin-rajin belake..aku jer yang malas sikit....sikit ke?banyak kot....hahahah...dah la takberapa pandai,malas pulak tuh..doakan aku jgk..aku nk rajin macam korang jugak....)


Ya Allah, beriknlah kami ksmptn waktu untk memohon dariMu..anugerahknlah kjyaan dlm peperiksaan kami ini..anugerahknlah kjyaan kpd smua rakan2 kami..jgn ada antara kami yg sedihnya sndirian..andai telah tulis d luhmahfuz akan kegagalan kami maka ubhlah mnjd kjyaan..Engkau yg Maha Agung, mudah2 an kptsn sem ini lbh cemerlang dr sebelumnya..Kjyaan mengiringi kami..berkatilah ilmuMu kpd kami agar dpt d manfaatkn ke jln Mu yg di redhai..aminn..

2 comments:

moon said...

hoho... XOXO....
luv u too!!,..
usha tgga kjayaan,..jom brusha!!

nunaaz said...

kita buang yg keroh,amek yg jernih!!!!
gud luck!!