Pages

RSS Feed

Monday, July 19, 2010

oh result...

tahun 1

aku di malaysia menanti dengan debar...
orang lain jugak yang tolong tengokkan untuk aku...
sebab ade problem ape ntah,fail result tak dapat hantar kat aku...
dan akhirnya dia cakap aku dapat berapa2..

tahun 2

masih di mesir..
syahidah kejutkan aku tengah tido..dalam keadaan mamai yang teramat dengar syidah jerit..

"weh,result kuar!kita sume lulus..boleh blik msia!"

bukan aku jugak yang tengok sendiri dulu...

tahun 3

Ruby call aku dari Mekah, bagi tau result dah keluar...tanya pasal result dia...sebab yana (gtg)dan nabilah (gtg) yg pegi sama dgn dia da tau...
"result kuar dah!"
tapi waktu tu dalam train yang teramat "comel" dari mansurah ke cairo.
dan..
jantung rasa cam nak lompat kuar je...
tangan dah tremor tahap ape dah..
"nak telefon ke tak?"
"jangan!takut!nak tengok sendiri"
dan phone di dail jugak akhirnya...
dan mesej dari alia di malaysia smpaikan result kami jugak sampai..
result aku di sampaikan oleh orang jugak akhirnya....
(lawak je orang bukan kat mesir tau dulu result..haha)
dan kami jadi orang terbising-tergelisah dalam train tu...
sampaikan semua orang arab tengok pelik..haha

*************

alhamdullillah...syukur atas nikmat-Mu ya Allah...
segala puji hanya untukMu ya Allah..
alfu syukran kepada yang mendoakan...

congratz kepada yang berjaya....
dan yang dur,jgn putus asa,insyaAllah...korang boleh!kami akan sentiasa doakan kalian.....
kita jumpa semua di tahun 4...

*********
Malaysia,tunggu kami!

Cairo-Doha-K.Lumpur-K.Terengganu...

1 comments:

term said...

aku tahun 3 nih baru tgk sendiri.. tahun 1 dan 2 semo oghe tgk ko aku.. aku siap tunggu semalam.. refresh beberapa kali laman web uni.. tak dok gapo2.. last2 gano aku fresh huk terakhir sebleum aku nak tido tuh.. tup2 kuar rizat 3rd year.. alhamdulillah atas segala nikmat