Pages

RSS Feed

Sunday, May 16, 2010

luahan perasaan...

aku nak buat luahan perasaan..huhu...blog aku..aku punya suka la nak tulis ape dalam ni..nak emo ke ape ke..tapi hari ni memang aku emo gilerr....
aku sedih....tak pernah aku rasa sedih sampai cam ni....huhhuhu..

rasa down gler...rasa macam nak tukar kos pun ada..tolonggggg aku.....!

sampai hati buat aku macam nih!soalan senang pun aku tak boleh jawab....soalan susah lagi la...adoyai...

seriously,before exam aku tak jangkakan sampai macam ni..aku tak jangkakan sampai keluar je lab aku terus nangis....aku tak jangka!

at least kalau susah macam pharma...walaupun aku rasa pharma pun susah,tapi tak de la sampai bercucuran air mata keluar....huhuhu...

lagi pun,before tu memang orang cakap exam senang jer..keluar soalan senang-senang jer...tengak microscope sekali boleh diagnose terus ape.....

tapi ye ke? kenapa kat row aku,kalau nak diagnose tu kena tengok high power gak..tengok low power tak nampak sangat....except yang betul2 terer la...

tapi,sungguh aku cakap,aku tak kisah la soalan senang ke susah ke,tapi aku harap aku boleh jawab.tu je...sebab tu bila soalan senang giler tapi aku tak boleh jawab aku jadi frust gleeeeeerrrrrr!!!!!soalan yang susah tak yah cakap la...huhu

sedih tahap petala kelapan!!!!feelin' killing someone!no kidding!huhuhu....


emo dah nih.....huhuhu...

oh patho..
kau benar-benar menguji kekuatan aku..huhu..baru tau lemahnya aku berhadapan denganmu..

mungkin usaha aku tak cukup lagi walaupun aku rase aku studi untuk patho ni macam nak giler...studi untuk praktikal lain tak macam nih...kenapa praktikal patho sangat susah hah?


ya Allah,sabarkan aku.....tenangkan aku.....semuanya dunia semata-mata...exam akhirat yang penting.....no cry-cry..kamu kuat...setakat praktikal jer...written yang menanti~kalau tak nak tragedi ari ni berlaku lagi,lets start study from now!

0 comments: